نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل نور گلستان مشهد

 هتل نور گلستان مشهد

هتل نور گلستان مشهد وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد. اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال در این هتل کاملا به صورت رایگان می باشد. فاصله این هتل تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه می باشد از این رو دسترسی به حرم از این هتل برای میهمانانتور مشهد نوروز 1395آسان می باشد . ظرفیت استاندارد هر اتاق شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم درا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . هتل نور گلستان مشهد مهمان خارجی نمی پذیرد.

از امکانات هتل نور مشهد می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و... اشاره کرد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 

 


هتل لاله مشهد

 

هتل لاله مشهد

 

در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد هتلی قرار دارد که به هتل لاله مشهد معروف است و تا حرم  با ماشین حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد که توانسته نظر مسافران تور مشهد اسفند 94را به خود جلب نماید. از جاذبه های گردشگری مشهد که نزدیک به هتل لاله می باشد می توان به پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی مشهد اشاره کرد. هتل لاله مشهد شامل 101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق بسیار راحت و تمیز می باشد و هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای میهمانانتور مشهد زمستان 94

سرو می شود , کافی شاپ , لابی , اینترنت و... دیگر امکانات این هتل به شمار می رود

 

هتل لاله مشهد

 

آدرس هتل لاله مشهد : مشهد , خیابان کوه سنگی , نبش کوه سنگی بیست و چهارم

 

 


هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد در شمار هتل های چهار ستاره مشهد قرار دارد و از هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق با دو دکراسیون مجزای سنتی و مدرن  تشکیل شده است. در این هتل اقامت کودکان زیر چهار سال به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس مشهد به صورت پیاده فاصله ای 5 دقیقه ای تا حرم دارد از این رو برای آن دسته از مسافرانتور مشهد نوروز 1395که می خواهند نزدیک حرم اقامت داشته باشند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.

 

هتل فردوس مشهد محیطی زیبا دارد که توجه تمامی مسافرانتور مشهد اسفند 94را به خود جلب می کند این هتل دارای لابی وسیع و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که نمای این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.

 

از امکانات هتل فردوس مشهد می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل و... اشاره کرد.

 

هتل فردوس مشهد

 

آدرس هتل فردوس مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

رستوران شایان شاندیز مشهد

 رستوران شایان شاندیز در منطقه شاندیز واقع شده است و شیشلیک های آن دارای شهرت بسیاریی است . این رستوران در فضای باز واقع شده و دارای تخت برای نشستن می باشد . غذاهای این رستوران  شامل : شیشلیک ، کباب برگ ، بختیاری و جوجه کباب و انواع کباب های ایرانی می باشد و دارای کیفیت خوبی است ،به همین دلیل نظر گردشگرانتور مشهد نوروز 1395را به خود جلب می کند. سرویس این رستوران شامل سفره یکبار مصرف ، قاشق و چنگال ، ماست ، زیتون ، ترشی ، خیارشور و نوشابه و ... می باشد که در کنار غذا سرو می شود  و رسیدگی کارکنان بسیار خوب می باشد . مسافرانتور مشهد زمستان 94می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


رستوران ترکیش فود مشهد

در این فست فود غذاهای ترکی مانند : پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، سارما بیتی ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب و چند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت غذاها خوب است و رستوران از سرویس دهی خوبی برخوردار است . گردشگرانتور مشهد اسفند 94می توانند برای صرف غذاهای ایرانی و فرنگی به این رستوران مراجعه کنند .

 

 


رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.گردشگران تور مشهد زمستان 94می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید ٩٥ یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال ١٣٨١ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد ٩٥ می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال ٦٦ به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید ٩٥ می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال ٨٣٧ قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد نوروز ٩٥ می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد زمستان ٩٤ از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای مشهد ،اماکن تفریحی مشهد ،مراکز تاریخی مشهد ،بازدید از مشهد ، ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای ٢٠ طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید ٩٥ می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد ٩٥ دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد تعطیلات عید ٩٥ به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز ٩٥ در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به ٧ مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نوروز ٩٥ می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد زمستان ٩٤ می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا ٣٤ و ٣٦
مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های مشهد ،هتل های خوب مشهد ،معرفی هتل های مشهد ،بهترین هتل های مشهد ، ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

هتل پارس مشهد

هتل پارس تور مشهد در زمان  در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد می باشد.  این هتل در سال 1382 بنا شده است. مساحت این هتل 5 هكتار است. هتل پارس تور مشهد مجموعا 228 اتاق دارد. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیگ بودن آن به ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز و همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد اشاره کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته ویژه مسافران تور مشهد، صبحانه در اتاق، اتاق جلسه، آمفی تئاتر، امکانات ضیافت، باشگاه ورزشی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت، فروشگاه، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی ویژه مسافران تور مشهد، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر استخر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر اتاق هتل پارس مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارس مشهد پنج ستاره

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد 94 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 94 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای ویژه مسافران تور مشهد 94، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید ویژه میهمانان تور مشهد 94، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی

مطالب مرتبط:

هتل پارس مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد پنج ستاره

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد 94 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد 94 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که برای میهمانان تور مشهد 94 پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ویژه مسافران تور مشهد 94 ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب مشهد : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.


مطالب مرتبط:

 هتل کوثر ناب مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل بین المللی قصر مشهد پنج ستاره

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد 94 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد 94 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد 94، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان برای میهمانان تور مشهد 94 فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار ویژه مسافران تور مشهد 94، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد است.

آدرس هتل بین المللی قصر مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد 94 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه ویژه میهمانان تور مشهد 94 و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد 94 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع برای میهمانان تور مشهد 94 سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد


آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26
مطالب مرتبط:

 هتل مجلل درویشی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

رستوران ارم شاندیز در منطقه شاندیز مشهد نرسیده به میدان دوم در زمینی به مساحت 12000 متر درسال 1362 با مدیریت حسن ایزدی افتتاح شد . این رستوران شامل سه بخش رستوران سنتی ، فضای باز و سالن VIP میباشد. کارخانه ای برای تولید محصولات لبنی به مساحت 1000 متر در انتهای رستوران ارم وجود دارد که تمامی محصولات این کارخانه فقط برای مصرف داخل رستوران میباشد .در رستوران ارم شاندیز خبری از دکوراسیون شیک و لوکس نیست، اما غذاهای آن  از خیلی از رستوران‌های لوکس بهتر می باشد و از نظر خود مشهدی‌ها و مسافران تور مشهد شهریور 94 ، بهترین شیشلیک‌ و ماهیچه و کباب در این رستوران موجود است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

اگر با تور مشهد 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید .این بنا در میان میدانی به همین نام در خیابان آخوند خراسانی واقع گردیده و گنبد سبز نام جدیدی است که به این بنا داده شده است. بقعه‌ی مزبور پیش از این با نمای ساده در بدنه و گنبد، در میان قبرستانی از دوره صفویه به نام «میرهوا» قرار گرفته بود. بعدها به‌وسیله دیوارکشی محصور گردیده و پیرامون آن با درخت بلند و زیبا محوطه‌سازی شده است که نمای زیبایی به این بنا داده است .

با توسعه شهر مشهد و خیابان کشی‌ها، الحاقات از اطراف بنا برچیده شده و میان میدانی قرار گرفته است. نمای این بنا در سال 1353ش کاشیکاری شده و مرمت‌هایی در درون آن نیز انجام گردیده است که توانسته از فرسودگی این مجموعه جلوگیری نماید . فضای داخلی بقعه دارای کتیبه‌ای است با مضمون صلوات کبیره و حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که در پایان آن، نام راقم این سطور با عبارت «نمقه حسین بن محمد المشهدی» و تاریخ 1058ق دیده می‌‌شود. اگرچه برخی این مکان را مقبره شیخ محمد مؤمن می‌دانند اما عده‌‌ای نیز معتقدند بقعه مزبور آرامگاه شیخ محمد مومن عارف استرآبادی از شیوخ ذهبیه است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد تابستان 94 و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور لحظه آخری مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 هتل ۵ ستـــاره پدیده شاندیز مشهد با رعایت بالاترین استانداردهای بین‌المللی دارای ۶۳۷ اتاق و سوئیت مجلل و سبک معماری منحصر به فرد در ۳۹ طبقه با ارتفاع 250 متر در حال احداث می باشد.حجم هندسی این پروژه از دور نمـــاد عـدد ۸ به پــاس داشت امــام هشتم (علیه‌السلام) است. یکی از ۲ بال اصلی این هتل عملکرد مستقیم یک هتل ۵ ستاره متعارف را بر عهده دارد و بال دیگر آن در قالب مجتمع سرویس آپارتمان‌های بلند مرتبه که خدمات هتل ۵ ستاره را به مالکین یا ساکنین سوئیت‌ها و آپارتمان‌های متعدد و متنوع آن ارایه می‌نماید. در تور مشهد شهریور 94 در این هتل مجموعه امکاناتی مانند: رستوران‌های متعدد، استخر، سالن بدن سازی و ورزش، بیزینس سنتر، تالارهای پذیرایی و ... تدارک دیده شده است که خدمات خود را با کیفیت ممتاز به مراجعان گران‌قدر عرضه مـی‌دارد.زیر بنای هتل و مجموعه‌های وابستـــه به آن ۲۵۰ هزار متر مربع می‌بـــاشد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور مشهد هتل مدینه الرضا



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 تور مشهد هتل پردیسان

هتل پردیسان مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر زیارتی می باشد که در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا واقع شده است. این هتل 33 هزار مترمربع وسعت دارد و متشکل از 162 اتاق معمولی , اتاق دوبلکس و سوئیت می باشد.

تور مشهد هتل پردیسان

لازم به ذکر است که برند هتل پردیسان مشهد یعنی نام و لوگوی آن در کشور سوئیس به ثبت جهانی رسیده است. از امکانات هتل می توان به مجموعه رستوران های مدرن آن , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن بیلیارد و تنیس , سالن ماساژ و... اشاره کرد.

تور مشهد هتل پردیسان

تور مشهد هتل پردیسان

رستوران های این هتل عبارتند از رستوران ارکیده , فست فود رز , رستوران ضیافت , رستوران میخک , ر ستوران کلبه سنتی که با لذیذترین غذاها آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز تور مشهد می باشد.

تور مشهد هتل پردیسان

تور مشهد هتل پردیسان

از دیگر امکانات رفاهی این هتل نیز می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی آن و 20% تخفیف برای استفاده از سالن تنیس و بیلیارد آن اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور مشهد هتل پردیسان



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در یک منطقه آرام و بدون ترافیک با آب و هوایی بسیار پاکیزه قرار گرفته است. این هتل متشکل از 60 اتاق تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , تلویزیون , یخچال , سشوار و... می باشد.

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان با ماشین تا حرم 30 دقیقه فاصله دارد اما به قطار شهری بسیار نزدیک است و مسافران عزیز تور مشهد که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی با استفاده از این قطار شهری به حرم , مراکز خرید , مراکز دیدنی و... بروند. از امکانات هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , کافی شاپ , فضای باز و سرسبز , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ فرنگی و ایرانی و... اشاره کرد. این هتل برای اقامت مسافران تور مشهد می تواند هتل مناسبی باشد تا اوقات ذفراغت خوبی را سپری کنند.

تور مشهد هتل آبان

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تور مشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات مشهد, بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل جنت مشهد

هتل جنت تور مشهد در خیابان خسروی نو مشهد اواقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. حرم مطهر رضوی 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. در این هتل رستورانی با ظرفیت 300 نفر وجود دارد. همچنین در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل  فرودگاه و ایستگاه راه آهن مشهد واقع شده است. هتل جنت در لابی و نیز در اتاق برای مسافران تور مشهد مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، جکوزی برای مسافران تور مشهد، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، فروشگاه، سونا، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، چایخانه، ماهواره، اینترنت در لابی و واحد، کافی شاپ،  استخر، پارک کودکان، پارکینگ اختصاصی، کافی نت، خدمات خانه داری، نمازخانه، اتاق جلسه برای مسافران تور مشهد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل جنت مشهد

تصویر هتل جنت مشهد

تصویر هتل جنت مشهد

تصویر اتاق هتل جنت مشهد

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل جنت مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 موزه آرامگاه نادری مشهد

آرامگاه نادرشاه بنایی است در مجموعه باغ موزه نادری در شهر مشهد که به یادبود نادرشاه افشار در سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحون طراحی و ساخته شده‌است . ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مرکزی که محل تدفین نادرشاه می باشد و دو تالار موزه تشکیل شده است که یکی از آنها موزه اسلحه دوره‌های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاه را نمایش میدهد .

موزه آرامگاه نادری مشهد

آرامگاه کنونی نادرشاه واقع در ضلع شمال غربی چهارراه شهدا (نادری سابق) که پس از آرامگاه امام رضا ، مهم‌ترین مکان گردشگری و تاریخی داخل شهر مشهد به شمار می رود . این بنا در باغی به مساحت ۱۴۴۰۰ متر مربع ساخته شده‌است . آرامگاه شامل سکویی دوازده پله‌ای ، محل گور ، پوششی خیمه مانند بر روی قبر ، سکویی مرتفع در مجاورت قبر با مجسمه نادرشاه سوار بر اسب و سه تن دیگر در پی او ، یک غرفه فروش کتاب و دو تالار برای موزه‌است .

موزه آرامگاه نادری مشهد

 موزه نادری در قسمت اصلی بنا در ۲ تالار معرفی آثار تاریخی این دوره را نشان می دهد :

تالار شماره 1 : به‌ نمایش اشیاء مختلفی به‌منظور معرفی آثار تاریخی دوره افشار پرداخته است که شامل انواع سلاح‌ها ، البسه و پوشاک رزمی نظامیان دوره افشار ، تابلوهای نقاشی از نادر و صحنه‌های جنگ مانند تابلویی از جنگ کرنال ، وسایل سوارکاری مانند زین و برگ اسب از دوره افشار تا قاجار ، چند نسخه خطی نفیس از جمله تاریخ جهانگشای نادری و دو شمشیر متعلق به نادر می باشد .

موزه آرامگاه نادری مشهد

 تالار شماره 2 : در حال حاضر به نمایش برخی تصاویر و نیز پاره ای اطلاعات تاریخی در ارتباط با زندگی نادرشاه افشار و همچنین کلنل محمدتقی خان پسیان اختصاص یافته است . همچنین در گوشه شمالی آرامگاه نادر ، آرامگاه محمد تقی خان پسیان سردار خراسان قرار دارد . بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 از این مکان دیدن می کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: موزه آرامگاه نادری مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 مجتمع تجاری پروما مشهد

این مرکز خرید در محله پربازدید و مدرن شهر مشهد واقع شده است مجتمع تجاری پروما مشهد مجاور میدان جانباز مشهد واقع شده است و در روز بیش از هفت هزار نفر از این مجتمع بازدید میکنند.این مرکز تجاری مشهد در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع واقع شده است و دارای سیصد واحد تجاری است که شامل پنج طبقه و پارکینگ است در این فروشگاه مشهد کالاهایی مانند شکلات،میوه و سبزی،شیرینی انواع لباس،زیور آلات ،کیف و کفش ،لوازم التحریر ،لوازم آرایشی،اسباب بازی ،لوازم خانگی و فست فود ارائه می شود . مسافران تور مشهد 94 می توانند جهت تامین مایحتاج خود به این مرکز مراجعه کنند .

مجتمع تجاری پروما مشهد

مجتمع تجاری پروما مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری پروما مشهد, مراکز خرید مشهد,بازار های مشهد, پاساژهای مشهد,بازارهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 مرکز خرید الماس شرق مشهد

این مرکز خرید الماس شرق مشهد مجاور کمربندی مشهد قرار گزفته است و ترکیبی از معماری مدرن و سنتی را دارد گنبد الماس شکل آن قطری به اندازه پنجاه متر دارد.این مرکز خرید شامل شش طبقه با هزارو نود واحد است و در زمینی به مساحت بیش از 67 هزار متر مربع واقع شده است مرکز خرید الماس شرق غرفه های فروش موبایل و کامپیوتر،چینی و بلور و صوتی و تصویری دارد همچنین دارای آسانسور،پله برقی،شهربازی،شعب بانکی و پارکینگ طبقاتی نیز هست . گردشگران تور مشهد 94 می توانند برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کنند .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید الماس شرق مشهد, مراکز خرید مشهد,بازار های مشهد, پاساژهای مشهد,بازارهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتاح گردید.و بلند ترین و بزرگترین  ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است.مسافران تور مشهد 94 می توانند اوقات خوشی را در این هتل داشته باشند . هزینه کودکان زیر سه سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها  و بالای 6 سال تمام بها نیز می باشد هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی ،سونا بخار و خشک،جکوزی ماساژ،اسپا و سالن بدنسازی نیز هست.هتل با زیر بنای هشتصد متر و طراحی  مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فرد محسوب می شود.

 عکسها و تصاویر هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی

 

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجلل درویشی مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , ارزان ترین هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 هتل بین المللی قصر مشهد

این هتل 5 ستاره تا حرم مطهر امام رضا(ع) هشتصد کیلومتر فاصله دارد و در بهترین خیابان مشهد واقع شده است هتل دارای تمام امکانات رفاهی از قبیل چندین تالار،فروشگاه ،رستوران است به مکانهای گردشگری و مراکز خرید مشهد دسترسی راحت دارد و فاصله کمی نیز دارد.از جمله امکانات دیگر هتل بین المللی قصر مشهد میتوان پارکینگ اختصاصی،اتاق ماساژ،اینترنت وای فای،تلویزیون با ماهواره،کافی نت،تاکسی  و شهربازی کودکان را نام برد هتل در خیابان امام رضا واقع شده است . مسافران تور مشهد 94 می توانند اوقات خوشی را در این هتل داشته باشند .

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی قصر مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , ارزان ترین هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 

 
 

باغ وحش وکیل آباد مشهد تنها باغ وحش وکیل آباد می باشد و در کنار پارک وکیل آباد مشهد قرار گرفته است . این باغ وحش در سال 1339 و در زمینی به مساحت 4 هکتار ساخته شده است . در این باغ وحش حیواناتی نظیر ببر بنگال ، ببر اندونزی ، اوریکس سفید ، قوچ و میش آئوراد ، تمساح ، لاما ، پلنگ آفریقا ، سیاه گوش و ... گونه های در حال انقراض و گونه های کمیاب مانند تایگون ها نیز وجود دارد . در این باغ وحش تکثیر گونه های کمیاب و در حال انقراض نیز به عنوان یکی دیگر از فعالیت های مهم این مجموعه صورت می گیرد . همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 از این باغ وحش زیبا دیدن می کنند.

باغ وحش وکیل آباد مشهد

 باغ وحش وکیل آباد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش وکیل آباد مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 

 

 

این مجتمع با مساحت 10 هزار متر مربع در ابتدای خیابان کوهسنگی واقع شده که شامل 17 طبقه می باشد . در چهار طبقه آن 700 واحد تجاری و پارکینگی با گنجایش 250 خودرو قرار دارد و در طبقات دیگر شامل 198 واحد مسکونی می باشد . از جمله امکانات آن آسانسور های متعدد ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی مدرن و ... می باشد .

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

این مجموعه شامل انواعی از سوغات مشهد ، لباس ، کیف و کفش ، لوازم آرایش ، عطر و ادکلن ، عینک ، طلا و جواهر و بسیاری کالاهای متنوع دیگر می باشد و گردشگران تور مشهد 94 می توانند برای رفع نیاز خود و خرید به این مجتمع رجوع کنند .

مطالب مرتبط :

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

مرکز تجاری خیام مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری زیست خاور مشهد, مراکز خرید مشهد,بازار های مشهد, پاساژهای مشهد,بازارهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

 

بازار جنت مشهد

این بازار در گذشته بخشی از محله قدیمی بوده که در قسمت ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و به دلیل موقعیت اقتصادی مشهد خانه های این قسمت به مراکز تجاری و بازار تبدیل شده است. این بازار به دلیل معماری خاص و ترکیب قدیمی ای که دارد نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 را به خود جلب کرده است . امروزه این مکان یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک می باشد . همچنین این بازار دسترسی خوبی به برخی از هتل ها دارد .



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار جنت مشهد, مراکز خرید مشهد,بازار های مشهد, پاساژهای مشهد,بازارهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

 

این مجموعه یکی از بهترین تالار و رستوران های مشهد است که با غذاهای لذیذ و خوشمزه خود آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد 94می باشد . در این رستوران انواع غذاها با بهترین کیفیت طبخ می شود . این مجموعه مجلل در بلوار خیام شمالی واقع شده است . گردشگران تور مشهد 94می توانند برای صرف غذا و استراحت به این مکان مراجعه کنند . این مجموعه از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در نزدیکی مراکز خرید مهمی همچون الماس شرق ، مرکز خرید وصال ، بازار سمپاد و غیره قرار گرفته است .

تالار و رستوران اطلسیه مشهد

رستوران این مجموعه به عنوان رستوران باز فعالیت می کند . در این مجموعه همچنین کافی شاپی نیز در فضای باز ارائه شده است که فضای بسیار زیبا و دلنشینی را برای استراحت گردشگران تور مشهد 94ایجاد کرده است . از دیگر امکانات این مجموعه برگزاری همایش ها و سمینار های مختلف در مکانی مناسب و با تجهیزات صوتی و تصویری می باشد . این مجموعه با فضایی بسیار مجلل ، معماری خاص ، سقف تمام شیشه ای و سالن های بزرگ آن را به یکی از بهترین مجموعه ها در کشور تبدیل کرده است .

 تالار و رستوران اطلسیه مشهد

تالار و رستوران اطلسیه مشهد

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تالار و رستوران اطلسیه مشهدرستوران های مشهد,بهترین رستوران مشهد,ارزان ترین رستوران مشهد, رستوران خوب مشهد, رستوران مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

 

این رستوران جزو یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد . این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . مسافران تور مشهد 94می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند . این رستوران دارای سابقه درخشان در رستوران داری است . قیمت مناسب و کیفیت غذا ها متناسب با قیمت آنها از جمله مزایای این رستوران می باشد . همچنین این رستوران از فضای مناسبی برای پذیرایی برخوردار است .

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران شورورزی مشهدرستوران های مشهد,بهترین رستوران مشهد,ارزان ترین رستوران مشهد, رستوران خوب مشهد, رستوران مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد